امتناع مالک از تحویل نقشه مصوب | عدم تحویل نقشه های مصوب

توسط0
806
امتناع مالک از تحویل نقشه مصوب | عدم تحویل نقشه های مصوب

عدم تحویل نقشه های مصوب

درصورت عدم تحویل نقشه های مصوب از سوی مالک به مهندسی ناظر میتوان چنین نامه ای را تدوین و تنظیم کرد.

موضوع : تحویل نقشه های مصوب

باسلام

احتراما اینجانب ……………………. مهندس ناظر معمار ساختمان به شماره کد نوسازی …………………………..به آدرس خیابان …………………….به مالکیت آقای ………………………….به اطلاع میرساند همانطور که مستحضرید، وفق ماده 22 آیین نامه اجرایی ماده 33 قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و تبصره 7 ماده 100 قانون شهرداری ها ، مهندسان ناظر عملیات اجرایی ساختمان تحت نظارت خود را از لحاظ انطباق ساختمان با مشخصات مندرج در پروانه و نقشه ها و محاسبات فنی مصوب ضمیمه آن نظارت مینمایند.

بلافاصله اینجا کلیک نمایید و با کارشناسان و مشاوران ما ارتباط برقرار نمایید.

مشاوره برای نامه نگاری تحویل نقشه مصوب

اما متاسفانه علی رغم پیگیری های مکررف مالک و مهندس مجری زا تحویل نقشه های مصوب به مهندسان ناظر خودداری مینمایند که این موضوع موجب ایجاد خلل در امر نظارت شده و امکان انطباق اجرا با نقشه های مصوب و گزارش مغایرت ها به مرجع صدور پروانه را ناممکن ساخته است.

لذا مستدعی است در راستای تعاملات فی مابین در امر کنترل ساخت و ساز ، وفق بند 19-1-10 از مبحث دوم مقررات ملی ساختمان ترتیبی اتخاذ گردد تا یک نسخه از نقشه های مصوب معماری و سازه از طریق آن شهرداری محترم به اینجانب تحویل گردد. در غیر اینصورت تا قبل از در اختیار داشتن نقشه های مصوب عملیات اجرایی صرفاً در تطبیق با پروانه ساختمانی انجام و گزارش آن به اطلاع خواهد رسید. بدیهی است در این خصوص هیچگونه قصوری متوجه مهندس ناظر نبوده و مسئولیت عدم اعلام مغایرت های اجرایی با نقشه های مصوب به واسطه در اختیار داشتن نقشه ها بر عهده مالک، مهندس مجری و شهرداری محترم منطقه ………………… میباشد.

54321
(1 vote. Average 5 of 5)
نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام شما:*

وبسایت:

دیدگاه شما