بازاریابی فروش مجتمع مسکونی

توسط0
475
بازاریابی فروش مجتمع مسکونی

 

بازاریابی و فروش مجتمع مسکونی

مدیریت هر کسب و کاری نیازمند دانش و آگاهی در زمینه های مختلف است . در این میان یکی از مهم ترین ابزارهایی که هر مدیری برای اداره موفق کسب و کار خود به آن نیاز دارد ، دانستن اصول بازاریابی و فروش است .

هر کسب و کاری ، بدون فروش ، از بین می رود . اما جذب مشتری فقط به سالها تجربه ، معرفی عالی یا حتی بهترین محصول نیست . فروش به گفته افراد با تجربه در این زمینه ، یک هنر و علمی است که نیاز به مهارت در هر دو زمینه دارد . مدیران فروش به فروشندگان خود در زمینه پرسش ، گوش دادن و نتیجه گیری آموزش می دهند . بیع زمانی رسماً منعقد می شود که قرارداد پرداخت کالا و خدمات منعقد شود یا پول در ازای کالا و خدمات پرداخت شود .

بازاریابی فروش مجتمع مسکونی

بازاریابی چیست ؟

بازاریابی فرآیند ارضای نیازها و خواسته های انسان است . بازاریابی املاک و مستغلات تعاریف مختلفی دارد . مانند :

مجموعه فعالیت هایی که برای رفع نیازها و خواسته های ملک مسکونی یا سرمایه گذاری از طریق فرآیند میانجیگری انجام می شود تلاش سیستماتیک برای درک سیستم املاک و مستغلات و اقدام مناسب در مواجهه با انواع خواسته ها ، اهداف و رفتارهای مشتری .

اطمینان از رضایت خریدار و فروشنده به روشی مقرون به صرفه .

فرآیند ارضای یکی از مهمترین نیازهای انسان یعنی نیاز به مسکن .

بازاریابی املاک و مستغلات نوعی فرآیند اجتماعی و مدیریتی است . که افراد و گروه ها از طریق تولید ، ایجاد و مبادله کالا ،

زمین ، ساختمان ، آپارتمان ، واحد تجاری و اداری … می تواند نیازها و خواسته های آنها را برآورده کند .

چرخه فروش چگونه کار می کند ؟

یک چرخه در هر تلاش فروش وجود دارد . این چرخه زمانی شروع می شود که مشتری بالقوه از یک پیشنهاد مطلع می شود و در حالت ایده آل با خرید به پایان می رسد . این چرخه فروش می تواند بسیار سریع باشد ، مانند خرید مواد غذایی ، یا می تواند یک فرآیند طولانی باشد ، مانند خرید تجهیزات سنگین یا ساختمان . در مراحل مختلف این چرخه که کانال ارتباطی نامیده می شود ، چشم اندازهای علاقمند در نظر گرفته می شوند . کارشناسان اتفاق نظر دارند که مراحل این کانال ارتباطی عبارتند از :

 

سر نخ : این اصطلاح به فرصت های جدید بر اساس تعلق یک مشتری به یک گروه (مانند کسانی که در گذشته محصول مشابهی را خریداری کرده اند) اشاره دارد .

مشتری احتمالی : شما از طریق یک تماس سرد (تماس تلفنی) با یک خریدار بالقوه تماس می گیرید و آنها ممکن است به پیشنهاد شما علاقه مند شوند .

مشتری واجد شرایط یا “گرم” : نیازهای مشتری با پیشنهاد شما برآورده می شود و او متقاعد می شود که خرید کند .

مشتری “داغ” : فروشنده در شرف بستن معامله است . ایرادات خریدار وجود دارد که باید قبل از فروش برطرف شود .

مشتری عادی : خریدار تصمیم به خریدن می کند .

پس از فروش ، مدیران باید اطمینان حاصل کنند که این مشتری به یک مشتری دائمی تبدیل خواهد شد . برای این کار ، فروشنده می تواند ارتباط خود را با مشتری حفظ کند یا مشوق هایی برای تکرار خرید ارائه دهد . عملکرد کسب و کار پس از فروش به اندازه خود تجربه فروش مهم است . کسب و کارها می توانند میلیون ها تومان هزینه کنند تا بفهمند مشتریانشان چقدر خوشحال هستند و چقدر به کسب و کار وفادار هستند . با این حال ، به طور گسترده ای پذیرفته شده است که تلاش برای حفظ مشتریان فعلی به تلاش کمتری نسبت به جذب مشتریان جدید نیاز دارد . به همین دلیل ، مدیر باید مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) را تمرین کند .

هدف گذاری در بازار املاک و ساختمان

پس از آن خریدار ، فروشنده و بازاریاب پس از بررسی نقاط مختلف بازار و املاک ، وارد یک یا چند قسمت از بازار خواهند شد . این شخص با توجه به منابع محدود خود ، پرورش و ارتقاء آگاهی بازاریابی ، به حداکثر رساندن سرمایه به طور کل نگر ، افزایش ارزش سرمایه املاک و ساختمان ها ، به حداکثر رساندن رضایت خریدار و فروشنده ، حداکثر کردن حق انتخاب ، به حداکثر رساندن کیفیت زندگی ، ارتقاء رضایت اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی .

بازاریابی فروش مجتمع مسکونی

بازاریابی املاک و مستغلات

در بازاریابی املاک و مستغلات ، برای برندسازی املاک ، به طرح ها و برنامه های بازاریابی نیاز دارید . این طرح‌ها باید جزئیاتی را ارائه دهند که چگونه مجموعه شما در طول مسیر رشد و توسعه می‌یابد . چه چیزی باید به دست آورید ، چه چیزی شما را موفق می کند ، چگونه در طول زمان به آنجا خواهید رسید . به عبارت دیگر ، این برنامه باید شامل یک استراتژی و یک برنامه عملیاتی برای رسیدن به اهداف شما باشد .

بهترین ایده های بازاریابی املاک و مستغلات

داشتن ایده های بازاریابی املاک و مستغلات یک سهم مهم در پیشرفت و افزایش فروش آژانس های املاک است .

در اینجا چند ایده برای مشاورانی وجود دارد که می خواهند تجارت خود را توسعه دهند و مشاوران حرفه ای شوند :

  • یک پنل حرفه ای و اختصاصی انتخاب کنید

اطمینان حاصل کنید که فهرست اموال در مکان مناسب در اینترنت ظاهر می شود . تا مشتریان و خریداران بالقوه را از دست ندهید . بهتر است کارکنان خود را در زمینه استفاده بهینه از محیط اینترنت آموزش دهید تا بتوانند مقالات جذب شده توسط محیط آنلاین را به مشتریان آینده تبدیل کنند .

فایل هایی که در چند ماه گذشته رد و بدل شده اند را به دقت بررسی کنید تا بهترین مکان ها و زمینه ها را برای تمرکز بازاریابی خود بیابید . توجه کنید که مشتریان بهترین جامعه آماری هستند.

توجه داشته باشید که کدام ملک با کدام مکان ، اندازه و ویژگی ها در چه مناطقی محبوبیت بیشتری دارد و کدام ها کمتر می فروشند .

  • ایجاد ارتباط موثر در صنعت املاک و مستغلات

باهوش و باهوش باش !!! محبوبیت همه چیز در املاک و مستغلات است ، جایی که ارائه دهندگان خدمات محلی در منطقه شما به طور موثر با سازندگان املاک و مشاغل مرتبط و سودآور ارتباط برقرار می کنند .

  • اطلاعات و عکس ملک

اطلاعات کامل و واضح و عکس ملک را دریافت کنید . اهمیت تصاویر را دست کم نگیرید و از ملک عکس های حرفه ای بگیرید . حتی اگر مجبور باشید از عکاسان حرفه ای کمک بگیرید . زیرا وقتی ملکه خریداران انبوهی از آگهی ها را می بیند اولین چیزی که متوجه آن می شود عکس های مربوط به ملک است که نرخ کلیک روی آگهی را چندین صد برابر می کند .

  • فهرستی از ارائه دهندگان خدمات داشته باشید

فهرستی از ارائه دهندگان خدمات قابل اعتماد تهیه کنید . به عنوان مثال : نمایندگان رهن ، وکلا ، دفاتر ، طراحان داخلی ، سازندگان خانه ، شرکت های خدمات و نظافت ، باغبان ، لوله کش ، برق و تا زمانی که مشتریان شما به هر یک از خدمات نیاز دارند ، به عنوان مشاور ، حرفی برای گفتن داشته باشید .

  • همیشه اطلاعات خود را به روز کنید

همیشه سعی کنید اطلاعات خود را به روز کنید . مشتری همواره به دنبال مشاوری شایسته در تمامی زمینه ها می باشد . اطلاعات خود را به خصوص در زمینه وام مسکن به روز کنید تا بتوانید در مورد وام مسکن و شرایط پرداخت آن به مشتریان خود مشاوره دقیق دهید .

  • رصد روزانه اخبار املاک

اخبار املاک را روزانه دنبال کنید . همچنین می توانید آنها را در شبکه های اجتماعی شرکت خود ارسال کنید .

  • قدرت رسانه های اجتماعی برای بازاریابی املاک و مستغلات را تقویت کنید

با توجه به گسترش روزافزون فضای مجازی و استفاده از شبکه های اجتماعی ، استفاده از این فرصت فوق العاده ضروری است . با حضور مداوم در شبکه های اجتماعی و نشان دادن توانایی ها ، مهارت ها و دانش خود به راحتی می توانید مشتری جذب کنید .

  • یک حساب تجاری به جای حساب شخصی

به جای استفاده از حساب شخصی رسانه های اجتماعی ، از یک حساب تجاری با نمایه تجاری استفاده کنید . این امکان با چند کلیک در اینستاگرام و فیسبوک ساده است .

  • با استفاده از ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ بزرگترین ابزار تبلیغاتی غول های تکنولوژی امروزی در جهان است و پس از استفاده از آن ، آن را یاد بگیرید و حتما از آن استفاده کنید تا موفقیت چشمگیری را به راحتی تجربه کنید .

  • یک هویت بصری قدرتمند ایجاد کنید

یک لوگوی خاص برای کسب و کار خود طراحی کنید و آن را در همه چیز در مورد خود بگنجانید . با این روش در ذهن و چشم عموم هک خواهید شد .

  • از مشتریان قدردانی کنید

به مشتریان خود احترام بگذارید . در صورت امکان ، قبل یا بعد از بازدید با آنها برخورد کنید .

انواع فرآیند فروش و بازاریابی

دو نوع رویکرد تجاری وجود دارد : مدل های تجارت به کسب و کار (B2B) و مدل های کسب و کار به مصرف کننده (B2C) . هر یک از این رویکردها به استراتژی ها و تکنیک های متفاوتی نیاز دارند . فروش B2B معمولاً به یک نماینده خرید نیاز دارد تا تصمیماتی را اتخاذ کند که به نفع تجارت باشد . معمولاً هدف از این تراکنش ها کارآمدتر و سودآورتر کردن تجارت است ، در حالی که فروش B2C معمولاً برای ایجاد لذت ، رضایت یا کارایی انجام می شود .

فروش یا به طور مستقیم از طریق تعامل بین فروشنده و خریدار یا به طور غیرمستقیم از طریق دهان به دهان یا سایر روش های بازاریابی انجام می شود . پلت فرم اینترنت فروش مستقیم مانند وب سایت تجارت الکترونیک را با فروش غیر مستقیم از طریق ابزارهای بازاریابی مبتنی بر وب ترکیب می کند .

بازاریابی فروش

هدف از بازاریابی املاک و مستغلات

  • رفع نیاز مسکن
  • سرمایه گذاری
  • مبادله و خرید و روش
  • کار و کسب درآمد ، کسب اعتبار و وجهه اجتماعی مناسب
  • راحتی و آسایش
  • تحول اجتماعی شرایط زندگی و پیگیری آن و ایجاد مزیت و تمایز
  • رفع نیاز به تنوع
  • رضایت درونی
  • آرامش خانواده

تجاری سازی املاک و ساختمان ها و آپارتمان ها

مجموعه فرآیندهایی که در آن آنچه مشتری با مصرف کننده یا عموم نیاز دارد با سایر متغیرهای محلی شناسایی می شود . بهترین املاک یا ساختمان ها مطابق میل آنها طراحی و تولید می شوند و به درستی ارزش گذاری می شوند . مشتری را از مناسب ترین روش ها آگاه می کند و به او می فروشد . در زمان و مکان مورد نظر مشتری را تحویل می دهد و خدمات پس از فروش ارائه می دهد . بنابراین علاوه بر جلب رضایت کامل مشتریان ، باعث ایجاد اعتماد و وفاداری در آنها می شود .

انسان تا زمانی که به چیزی نیاز نداشته باشد به سمت آن حرکت نمی کند . نیاز یکی از مفاهیم اساسی بازاریابی املاک و مستغلات است . انسان نیازهای پیچیده ای دارد و نیاز به مسکن با املاک یکی از اساسی ترین نیازهای هر انسانی است .

مردم با داشتن املاک علاوه بر نیازهای فیزیکی ، نیازهای اجتماعی خود را نیز تامین می کنند . هر فردی با اموال و بنای خود نیازهای اساسی و فرابنیاد خود مانند میراث و اعتبار خود را برطرف می کند .

در حوزه املاک و بازار املاک تغییرات و دگرگونی هایی به وجود آمده و از جهت گیری تولیدی به سمت بازارگرایی حرکت کرده است . بنابراین باید حرفه ای فکر کنید ، حرفه ای بنویسید ، حرفه ای تبلیغ کنید و حرفه ای عمل کنید . پس به بازاریابی املاک با تمام جزئیات آن توجه کنید .

 

اهمیت فرآیند فروش در زندگی مدرن امروزی منجر به پیدایش تخصص‌های ویژه در فرآیند فروش شده است ، از این رو تمامی تولیدکنندگان در صنعت ساختمان از مهندسی فروش به عنوان فرآیندی کارآمد استفاده می‌کنند و استفاده آنها از متخصصان فروش منجر به ظهور علم جدیدی به نام مهندسی فروش .

از سوی دیگر ، در خصوص فروش پروژه های ساختمانی ، استراتژی ها و روش های مختلف فروش ، مشکلات پیش روی آنها و به طور کلی مهندسی فروش املاک و پروژه های ساختمانی ، موضوعات مختلفی مطرح می شود . مهندسی بازرگانی یک فرآیند است و برخلاف این که در افکار عمومی به عنوان تکنیک های فروش ظاهر می شود ، از تحقیقات بازار و توسعه یک طرح بازاریابی ایجاد می شود ، افق دوسویه و بلندمدت است .

آنچه امروز در بازار املاک و مستغلات به آن نیاز داریم یک رویکرد علمی مبتنی بر دو عامل است . ابتدا نیازهای مشتری تعریف می شود و دوم مشخصات و ویژگی های تکنیک های فروش . وجه اشتراک این دو چیزی است که ما در مهندسی بازرگانی به دنبال آن هستیم .

این اشتراک در فروش نیز به گونه ای دیگر مطرح می شود ، اما تفاوت آن با مهندسی بازرگانی این است که در فروش به دنبال یافتن اشتراکی بین نیاز مشتری و ویژگی های املاک هستیم ، اما در مهندسی بازرگانی از ابتدای کار . و قبل از شروع یک فرآیند فروش ، نیازهای مشتریان در نظر گرفته می‌شود ، سپس فایل‌هایی را انتخاب می‌کنیم تا با توجه به مشخصات و کارکردهای مورد انتظار مشتری ارائه شوند.

شرکت توسعه عمران آساک تامین با ارائه خدمات تخصصی در زمینه طراحی پلن های بازاریابی ، فروش ، مهندسی بازرگانی ، طراحی کمپین های تبلیغاتی و مهندسی با ارزش ، تلاش می کند تا همکاری معناداری را در دستیابی سازندگان و سرمایه گذاران به ارمغان آورد . بخش ساخت و ساز به معیارهای مناسب برای بازگشت سرمایه در پروژه های عمرانی ، کاهش دوره بازگشت سرمایه و تسهیل گردش منابع سرمایه در بخش ساخت و ساز .

همچنین این شرکت با طراحی دفتر فروش متنوع و متعدد سازگار با توان مالی گروه های مختلف مشتریان هدف و استفاده از تجربه و سیستم های نرم افزاری و ساختارهای شبکه و اینترنت در تامین محصولات ، طبقه بندی و سازماندهی اطلاعات ، کنترل فرآیندها و معیارهای فروش و گزارش های دوره ای نقش موثری در دستیابی به اهداف مشتریان و کارفرمایان دارد .

ما به خود می بالیم که ترکیب مناسبی از منابع انسانی را از نظر سطح دانش ، تحصیلات مرتبط و بهره مندی از دانش و تجربیات روز و همچنین توان سازمانی لازم ، دانش بازار و نظارت مستمر و مستمر بر عوامل موثر بر بازار به منظور ایجاد تصمیمات مناسب برای استفاده از فرصت های بازار برای ارائه خدمات به سرمایه گذاران صنعت ساختمان در حوزه های تخصصی خود .

54321
(1 vote. Average 5 of 5)
نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام شما:*

وبسایت:

دیدگاه شما