شرکت تبلیغات پروژه ساختمانی چه وظایفی دارد ؟17 باید و نباید

توسط0
428
شرکت تبلیغات پروژه ساختمانی چه وظایفی دارد ؟17 باید و نباید

تبلیغات پروژه های ساختمانی

تبلیغات شرکت های ساختمانی به اندازه معرفی و توانمندی آنها اهمیت دارد . فروشندگان محصولات ساختمانی نیز باید خدمات خود را به شرکت های ساختمانی معرفی کنند . همه اینها و مواردی که بعدا به آنها اشاره خواهیم کرد نشان می دهد که تبلیغات شرکت های ساختمانی جزء جدایی ناپذیر موفقیت این شرکت ها است . در این مقاله درباره روش ها و توصیه های تبلیغاتی می پردازیم و راهکار های مورد نیاز برای تبلیغات شرکت خود را بدست آورید .

در سال های اخیر تبلیغات شرکت های ساختمانی بیشتر مورد توجه قرار گرفته است ، زیرا استفاده صحیح از تبلیغات می تواند مزایای بسیاری را برای پیمانکاران قدیمی و جدید به همراه داشته باشد . تاثیرات استراتژی تبلیغات در صنعت ساختمان به حدی است که برخی از شرکت های موفق مبلغ قابل توجهی را به آن اختصاص می دهند زیرا تبلیغات سرمایه گذاری بلندمدتی محسوب می شود و اگر به درستی انجام شود می تواند سود بسیار بیشتری را به همراه داشته باشد .

بنابراین شرکت هایی که در زمینه ارائه خدمات مهندسی فعالیت می کنند ، بهتر است برای شناخته شدن بیشتر از روش های تبلیغاتی مختلفی مانند کمک گرفتن از فضای مجازی ، استفاده از بیلبوردهای تبلیغاتی ، استفاده از رسانه های عمومی و … استفاده کنند تا بهتر شناخته شوند . بعد از مدتی می توانند به سود مورد نظر خود برسند .

روش های تبلیغات پروژه های ساختمانی

در فرآیند بازاریابی و فروش در شرکت های ساختمانی ، با در نظر گرفتن تمامی جوانب صنعت ، موضوعات مختلف از کلی ترین تا جزئی ترین مورد بررسی قرار می گیرد و تاثیر آنها بر نتیجه نهایی تحلیل می شود . زیرا فرآیند بازاریابی و فروش فرآیندی بلندمدت و فراگیر است که تمامی متغیرهای موثر را در نظر می گیرد و در نتیجه پروژه باعث افزایش درجه اطمینان از اتمام موفقیت آمیز پروژه و کاهش ریسک می شود . در زیر انواع آگهی های شرکت های ساختمانی را به اختصار شرح داده ایم :

بلافاصله اینجا کلیک نمایید و با کارشناسان و مشاوران ما ارتباط برقرار نمایید.

مشاوره تبلیغات پروژه ساختمانی

فیلمبرداری ، عکاسی و موسیقی انحصاری برای پروژه ها .

ایجاد رزومه تصویری حرفه ای از ساختمان ها ، پروژه ها و شرکت ها .

چاپ کاتالوگ و تبلیغ شرکت های ساختمانی .

ساخت کلیپ های حرفه ای در صنعت ساختمان .

ضبط صدا و صداگذاری با استفاده از گویندگان حرفه ای سینما و تلویزیون .

ساخت انیمیشن پلان قبل از اجرا .

طراحی حرفه ای قبل از ساخت .

مشاوره و طراحی سایت .

مشاوره در زمینه تبلیغات و بازاریابی .

مشاوره در زمینه تبلیغات اینترنتی .

معرفی افراد و شرکت ها به سایر فعالان صنعت ساختمان داخلی و بین المللی .

استراتژی تبلیغات در صنعت ساختمان

یکی از موثرترین روش ها در عصر کنونی ، ورود صنعتی شدن در ساخت و ساز است ، زیرا متأسفانه بسیاری از پیمانکاران و کسانی که در کار ساختمانی فعالیت می کنند ، همچنان از روش های کلاسیک و قدیمی برای ساخت ساختمان های مختلف استفاده می کنند. روش کلاسیک و قدیمی به این معنی است که ساختمان های مختلف 4 یا 5 طبقه با روش های قدیمی و صنعتگران سنتی ساخته می شوند .

استفاده از روش های قدیمی ، زمان اتمام پروژه را بسیار طولانی می کند . بنابراین شرکت های پیمانکاری نمی توانند بسیاری از پروژه ها را در مدت زمان کوتاه بپذیرند . اما در صورت استفاده از صنعتی سازی در ساخت و ساز ، می توان تعداد زیادی ساختمان با کیفیت بسیار بالا و استانداردهای قابل قبول را به راحتی در مدت زمان مشخص به پایان رساند . و سرعت کار آنها را با صنعتی شدن چند برابر کنند .

شرکت تبلیغات پروژه های ساختمانی

با کمک بهترین استراتژی تبلیغاتی در صنعت ساخت و ساز می توانید با پول کم به نتایج عالی دست پیدا کنید . البته همیشه باید در تبلیغات کمی ریسک کرد زیرا در غیر این صورت موفقیتی حاصل نمی شود . اما در انتخاب روش تبلیغاتی برند ساختمانی باید دقت کافی را داشته باشید زیرا اشتباه در این اقدام نه تنها سودی برای شما به همراه نخواهد داشت ، بلکه ممکن است ضرر مالی زیادی نیز به همراه داشته باشد .

توصیه های مهم در زمینه تبلیغ

امروزه شرکت های ساختمانی در تلاش هستند تا افراد بیشتری را با برند ساختمان های لوکس آشنا کنند که یکی از راه های رسیدن به این هدف استفاده صحیح و موثر از تبلیغات است اما باید توجه داشت که این امر مستلزم تجربه بوده و بسیار دقیق خواهد بود زیرا در تبلیغات باید اصولی رعایت شود که در ادامه به آنها اشاره می کنیم .

  • از انتخاب پلتفرم های نامناسب خودداری کنید : بستر انتخاب شده برای تبلیغات باید برای مخاطب هدف مناسب باشد . به همین دلیل باید با در نظر گرفتن مخاطب بستر مناسبی مانند تلویزیون ، رادیو ، شبکه های مجازی ، مجلات و … را انتخاب کنید .
  • از شرایط فصلی غافل نشوید : باید بودجه خاصی را که برای تبلیغات در نظر می گیرید با توجه به شرایط مختلف از جمله شرایط فصلی و کاری تغییر دهید تا متحمل ضررهای احتمالی نشوید .
  • از یکنواختی در تبلیغات بپرهیزید : به قول معروف ، همه تخم مرغ های خود را در یک سبد قرار ندهید و از امتحان کردن پلتفوهای تبلیغاتی مختلف نترسید . ریسک کنید ، زیرا استفاده مداوم از همین روش مخاطب را خسته می کند و دیگر نتیجه کافی نخواهد داشت .
  • سعی کنید در بازار هدف بدرخشید : اگر تمام تلاش خود را برای جلب نظر همه به کار بگیرید ، به نتیجه مطلوب نخواهید رسید . به همین دلیل بهتر است انرژی خود را صرف بهترین بودن در بازار هدف خود کنید .
  • از واضح بودن پیام خود در تبلیغات اطمینان حاصل کنید : همانطور که می دانید تبلیغات پیام خاصی برای مخاطب دارد ، بنابراین قبل از استفاده از استراتژی تبلیغات در صنعت ساختمان بهتر است از واضح بودن پیام در تبلیغات مورد نظر خود مطمئن شوید .
  • نتیجه تبلیغات را بررسی کنید : بعد از استفاده از یک استراتژی خاص ، ارزیابی نتیجه مهم است تا بتوانید اثربخشی آن را بسنجید تا در صورت بی اثر بودن ، استراتژی و روش تبلیغات خود را تغییر دهید .
  • به دنبال یافتن مشتریان باشید : به ندرت پیش می‌آید که مشتری به دنبال شما باشد و برای یافتن برند شما تلاش کند ، بنابراین باید برای یافتن مشتریان بیشتر و یافتن آنها تلاش کنید .

جهت عضویت در اینستاگرام توسعه عمران آساک کلیک کنید.

پیج اینستاگرام

نکات طلایی در تبلیغات شرکت های ساختمانی و پیمانکاری

اگر تبلیغات شما به خوبی انجام شود ، گامی موفق برای شرکت شماست . و در غیر این صورت پولی است که دور ریخته شده است . به منظور نتیجه گیری بهتر در مورد تبلیغات خود ، موارد زیر را به خاطر بسپارید :

 

1- ابتدا یک مخاطب خاص و بازاریابی را هدف قرار دهید !

به یاد داشته باشید که تبلیغات شما باید مختص آن مخاطبان بازار باشد و اشتباه بزرگی است که بدون در نظر گرفتن نوع مخاطب ، در مقیاس وسیع تبلیغ کنید . همیشه این سوال را از خود بپرسید که چه نوع مشتری را می خواهید جذب کنید ، سپس در تبلیغات خود با همان زبان مشترک مخاطب خاص تبلیغ کنید .

 

2- مزایا و امکانات اضافی محصول و خدمات خود را رنگ آمیزی کنید !

یکی از راه های تبلیغات شرکت های ساختمانی ، تبلیغات و معرفی امکانات و امتیازات خرید با استفاده از خدمات شرکت شما می باشد . این دسته باعث می شود که رقابت بین رقبا به نفع شما باشد . اگرچه تبلیغات با حجم بالا یک مزیت محسوب می شود ، اما تا زمانی که امکانات و مزایای اضافی را ارائه نکنید ، در ذهن مخاطبان و مشتریان هدف خود نفوذ نکرده اید .

3- از تصویر یا پروفایل استفاده کنید !

بسیاری از محصولات مانند مک دونالد را می توان به راحتی از روی تصاویر بیلبوردها تشخیص داد . اگر حوزه فعالیت شما کوچکتر است ، به یاد داشته باشید که لوگوی تبلیغاتی و بسته بندی آن تاثیری مشابه در ذهن مشتری می گذارد . نمایش مداوم و پایدار تصویر در وب سایت های تبلیغاتی ، بیلبوردها و فضاهای تبلیغاتی کوچکتر مطمئناً امکان نفوذ در ذهن مشتری را به شما می دهد .

 

4- بدانید که برای کسب درآمد باید پول خرج کنید !

راه های زیادی برای پس انداز پول وجود دارد . اما اشتباه نکنید ، تبلیغات حوزه خوبی برای صرفه جویی در هزینه نیست ، باید آن را خرج کنید . تبلیغات هدفمند ممکن است هزینه بیشتری نسبت به تبلیغات سنتی و عمومی داشته باشد ، اما نترسید زیرا هزینه شما را جبران می کند .

 

5- مکان تبلیغات بسیار مهم است !

وب سایت ، کانال تلویزیونی و رادیویی یا مجله مورد علاقه شما لزوما مورد علاقه مخاطبان و مشتریان شما نیست . در انتخاب راه های تبلیغاتی تحقیق کنید ، مطالعه کنید و از سلیقه شخصی خود دوری کنید . هدف شما فقط برقراری ارتباط با مشتری و هدف خاص به روشی است که آنها دوست دارند ، نه به روشی که شما دوست دارید .

 

6- وجوه غیر قابل برگشت را صرف تبلیغات نکنید !

به عنوان مثال اگر ماهانه یک مقدار مشخص برای تبلیغات کنار گذاشته اید ، روی کاغذ به درستی محاسبه کرده اید ، اما در عمل حتما شرایطی مانند فصلی بودن محصولات و زمان های رکود در بازار هدف خود را در نظر بگیرید .

7- تنوع در تبلیغات !

در فعالیت‌های تجاری و تجاری بسیار رایج است که صاحبان شرکت‌ها پس از یافتن مکانی برای تبلیغات که کاملاً بازپرداخت شده است ، دیگر به دنبال بازارهای دیگر نباشند . وقتی صحبت از تبلیغات می شود ، همه تخم مرغ های خود را در یک سبد قرار ندهید . انواع رسانه ها و ابزارهای ارتباطی را انتخاب کنید و هر چند وقت یکبار تغییراتی را ایجاد کنید ، چه در بودجه تبلیغاتی شما و چه در یافتن بازار هدف جدید .

 

8- برای ارائه خدماتی که همه دوست دارند خیلی تلاش نکنید !

هیچ محصول یا خدماتی مورد پسند همه نیست . تلاش برای گسترش تبلیغات به مخاطبان مختلف به منظور گسترش بازار هدف به هیچ وجه برای فعالیت های تجاری کوچک مناسب نیست . بنابراین به جای رایج بودن ، سعی کنید تنها در بازار هدف خود کامل و منحصر به فرد باشید .

 

9- مدل های تبلیغاتی خود را از قبل امتحان کنید !

از قبل در تبلیغات شرکت های ساختمانی امتحان کنید : آیا مردم می دانند که از طریق این تبلیغ چه پیامی را می خواهید منتقل کنید و آیا همه پیام مشابهی دریافت می کنند ؟ در غیر این صورت سعی کنید مدل و شعار تبلیغاتی خود را واضح و گویاتر تهیه کنید . حتی نظرسنجی های روانشناسی وجود دارد که می توانید از آنها برای سنجش مدل های تبلیغاتی استفاده کنید .

 

10- تبلیغات خود را رصد کنید !

به راحتی می توان فهمید که مشتریان شما چگونه شرکت شما را شناختند . حتی بسیاری از کارآفرینان این کار را انجام نمی دهند و در عوض به دنبال عناصر یا عوامل جذابی می گردند که در تبلیغات مشتریان را جذب می کند یا اینکه کدام شرکت تبلیغاتی محصول شما را با فاکتورهای سودآورتر به نمایش می گذارد .

 

11- درک اینکه مشتری با پای خودش نمی آید !

مشتری با پای خودش وارد محل کارش نمی شود . شما باید به دنبال او باشید و هرگز منتظر نمانید و از هیچ پنجره ای برای رسیدن به مشتری استفاده نکنید .

 

12- در اینترنت جستجو کنید !

یکی از راه های دستیابی به مشتریان و شناسایی آنها ، به دست آوردن اطلاعات تماس آنها از طریق اینترنت است که به تدریج می تواند منجر به ایجاد بانک اطلاعاتی از ایمیل ها و اطلاعات تماس دیگران شود . البته به یاد داشته باشید که ارسال ایمیل های اسپم عواقبی نیز دارد . فراموش نکنید که اینترنت ابزاری است که بیش از حضور آن بر زندگی ما تأثیر می گذارد .

 

13- مدیریت زمان داشته باشید !

همیشه مراقب مدیریت زمان باشید . فرد نباید زمان زیادی را صرف یک کار کند . هزینه های اضافه کاری باید در لیست هزینه های اجرایی لحاظ شود .

 

14- محصول محور باشید !

برای بهبود کیفیت خدمات خود از مشاوران فنی استفاده کنید .

 

15- مشتری مدار باشید !

مشتریان را دسته بندی کنید تا در برقراری ارتباط با مشتریان دچار تضاد وظایفی نشوید و سعی کنید با هر مشتری بر اساس سلیقه و اعتقاد خود رفتار کنید .

 

16- سرزمینی باشید !

این موضوع بیشتر مربوط به شرکت های بزرگی است که باید خط ارتباطی با مشتریان خود را در مناطقی که در آن فعال هستند حفظ کنند .

 

17- وظیفه مدار باشید !

پرسنل شما باید وظایف خود را به خوبی بدانند و هرکدام به موقع به وظایف خود عمل کنند . تفویض اختیار و در مقابل مطالبه عملکرد مثبت و پرهیز اکیدا از روند مدیر مرکزی .

بازاریابی ، فروش و تبلیغات شرکت های ساختمانی

صنعت ساختمان و شرکت‌های ساختمانی را می‌توان یکی از جذاب‌ترین ، حساس‌ترین و تأثیرگذارترین صنایع امروزی جهان دانست . پیشرفت های تکنولوژیکی این صنعت در بازارهای رقابتی و پیچیده موجود ، نه تنها متغیرهای چند بعدی در هم تنیده بر آن حاکم بوده است ، بلکه شدت فزاینده تغییرات این عوامل تأثیرگذار ، بقای شرکت های ساختمانی و پیمانکاران و همچنین تجارت و کار مربوط به آن را به خطر انداخته است .

به همین دلیل درک دقیق خواسته های مشتریان و بینش کامل نسبت به عرضه محصولات و خدمات از یک سو و تقاضای روزافزون بازار از سوی دیگر ، حضور تیمی حرفه ای و متخصص که می توانند مجموعه ای از محصولات را مدیریت کنند . فرآیندهای مرتبط به صورت یکپارچه و پیاده سازی آگاهانه آن ضروری به نظر می رسد . این فرآیندها شامل موارد زیر است :

الف) مباحث پیچیده اقتصاد مهندسی و مدیریت مالی

ب) مسائل مربوط به تبلیغات ، تحقیقات بازار ، اطلاع رسانی ، ترفیع و فروش

ج) تجزیه و تحلیل رقبا ، مذاکره ، ایجاد مزیت نسبی و افزایش سهم بازار

د) مسائل مربوط به رشته های فنی مهندسی ، معماری و اجرای پروژه

سخن پایانی

نکته مهم این است که استراتژی تبلیغات در صنعت ساختمان به تنهایی نمی تواند باعث پیشرفت شما شود . زیرا در کنار آن باید به عوامل مختلف دیگری مانند بالا بردن سطح کیفی خدمات ، محصولات و … نیز توجه کنید تا بتوانید در برنامه بلندمدت برند خود را به برندی شناخته شده در بین مخاطبان تبدیل کنید . برنامه بلندمدت باید درصد خطاهای بسیار پایینی داشته باشد و تمام جزئیات در نظر گرفته شود ، اما متاسفانه افراد عادی و کم تجربه با برنامه ریزی بلندمدت بی نقص مشکل دارند .

اگر شما نیز به دنبال یک برنامه بلندمدت هستید که در آن تمام جزئیات به دقت در نظر گرفته شود ، می توانید با تیم مشاور حرفه ای و مجرب در این زمینه مشورت کنید ، زیرا با تجربه و مهارت خود در این زمینه می توانند این کار را دوچندان کنند . بنابراین علاوه بر توجه به استراتژی تبلیغات در صنعت ساختمان ، نباید از برنامه ریزی دقیق غافل شوید و نقش آن را انکار کنید .

54321
(1 vote. Average 5 of 5)
نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام شما:*

وبسایت:

دیدگاه شما